Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Κι 'όμως υπάρχουν αξίες..

Κι 'όμως υπάρχουν αξίες..Αξίες σε μένα..και μέσα σε ανθρώπους που με κάνουν και πιστεύω για μία ακόμη καλύτερη μέρα, και όσο πάμε ακόμα καλύτερες.
Έχω δίπλα μου ανθρώπους που μου φτιάχνουν την διάθεση. Πιστεύω όλοι έχουμε αρκεί να τους αναζητήσουμε λιγάκι και να έχουμε καλή διάθεση να τους δεχτούμε.

Βασικά,νιώθω σιγά σιγά την αισιοδοξία να ξυπνάει μέσα μου. Την αγάπη να με κατακλύζει.και τον έρωτα να με αγκαλιάζει. Γιατί το αισιοδοξώ,αγαπώ και ερωτεύομαι είναι συναισθήματα που πρέπει πάντα να μας περιβάλλουν για να πετύχουμε το σκοπό μας( έχω κάνει λόγο σε πιο παλιό post, πώς αυτά τα τρία είτε αφορούν πρόσωπα,είτε πράγματα,και υπάρχουν με μέτρο πάντα,μας δίνουν δύναμη να καταφέρνουμε τους στόχους μας.). Και τώρα με ήρεμη λογική έχω αυτά τα τρία και συνεχίζω με αργά βήματα παρακάτω..για μένα. Και ακόμα ελπίζω,και ακόμα πιστεύω.

Έχοντας αυτούς τους ανθρώπους δίπλα μου..ξέρω πως έχω υπόσταση. Και επειδή δεν αγαπάω κανέναν λιγότερο ή περισσότερο απ ότι αυτοί εμένα,ξέρω και δεν αμφιβάλλω. Οι πράξεις έρχονται αργά,δειλά αλλά σταθερά. Και δεν θα αφήσω κάτι να χαλάσει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου