Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

25 και σήμερα..




Σήμερα νιώθω πάλι την γεύση της απαίσιας βότκας στα χείλη μου..στο στομάχι μου..και ύστερα στα ξερατά κάτω στο πάτωμα. Σήμερα νιώθω δύο χεριά να με σέρνουν στο πάτωμα και να μου φωνάζουν..δεν θυμάμαι τι ακριβώς..δεν μπορώ να ακούσω..θέλω όμως να μιλήσω αλλά δεν μπορώ..δεν βγαίνουν οι λέξεις. Ουσιαστικά δύο λέξεις που γίνονται μία "σ' αγαπώ".

Νιώθω το νερό να τρέχει σε όλο μου το σώμα,ξεπλένοντας τον εμετό από πάνω μου,όμως αν και μούσκεμα τα δάκρυα μου ξεχωρίζουν και είναι πιο καυτά από το νερό. Να σου πω την αλήθεια δεν θυμάμαι αν το νερό ήταν ζεστό..έχω χάσει κάθε αίσθηση του κορμιού μου,αλλά δεν μπόρεσα να απορρίψω και τον πόνο της ψυχής μου..αλήθεια τα δάκρυα έκαιγαν στα μάγουλα μου ή έσταζαν καυτά στην καρδιά μου; Ούτε αυτό είμαι σε θέση να απαντήσω..όλα είναι τόσο θολά..δεν μου αρέσει καθόλου..δεν μπορώ να δω μπροστά μου..πριν λίγες ώρες ευχόμουν να πεθάνω και τώρα επιτέλους..ΌΧΙ ,ΟΧΙ γιατί να φωνάξεις ασθενοφόρο;; όχι δεν θέλω να πάω νοσοκομείο!! ΌΧΙ ΌΧΙ!! Πιο ταξί μου λες;;; Άκουσε με!! Δεν μπορώ να κουνηθώ! Μην με σέρνεις άλλο μέσα στο σπίτι..μην μου λες να βάλω τα ρούχα μου..δεν μπορώ..μόνο τις πιτζάμες μου θέλω..μόνο αυτές..και άφησε με στο κρεβάτι να πεθάνω μόνη μου..να σκοτώσω άλλη μια δώρα..δεν πειράζει..δεν είναι η πρώτη φορά..αν και είναι κάπως διαφορετικά τώρα και

Φοβάμαι..αλλά κάθε άγνωστο είναι τρομακτικό στην αρχή..μετά το μαθαίνεις..αλλά δεν είμαι τόσο σίγουρη αν το συνηθίζεις..τουλάχιστο σε τέτοιες περιπτώσεις..

Ει! Τώρα γιατί θύμωσες;; Μόνο να ξαπλώσω ήθελα!! Σε παρακαλώ άφησε με να ησυχάσω..σταμάτα να με πιέζεις..σταμάτα δεν μπορώ.Δεν θέλω να πάω στον[..] δεν είμαι καλά σε παρακαλώ! Ω..θεέ μου..άκουσα την πόρτα..γιατί έκλεισε;; Πότε θα ξανά μπει μέσα;;

Σκοτάδι..

Το κεφάλι μου..πονάω..αλλά νιώθω τα πόδια μου..μπορώ να σηκωθώ και να περπατήσω..τι;;; 25;; Ποιος θα περίμενε να περάσω έτσι αυτή την μέρα;; Τη ειρωνεία..δες με μπορώ και χαμογελάω.

Το αγαπάω αυτό το αρκούδι! ήταν μαζί μου..όλες αυτές τις δύσκολες ώρες..κάθε μέρα.

Δεν θυμάμαι πότε άνοιξε ξανά η πόρτα..ούτε θυμάμαι πόσες ώρες κοιμήθηκα..

..αλλά και αν άνοιξε η πόρτα..δεν γύρισε ποτέ αυτός που με αγαπούσε.

2 σχόλια:

  1. ayto pou ema8a egw sthn zwh mou einai pws aytos pou se agapaei gyrnaei k as einai h porta kleidwmenh..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. akrivws ayto..aytos pu AGAPAEI.
    otan omws h agapi kapoiwn an8rwpwn einai imitation den xreiazete kan na kanoume logo gia gyrismous kai agapes :P :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή