Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Το αγαπώ αυτό το μέρος! [Νέα αρχή]

Τι όμορφη που είναι η ζωή όταν δεν περιτριγυρίζεσαι από σκατά!! Ούτε μπόχα ούτε βρομιά!
Έτσι λοιπόν είχα ακούσει και εγώ και αποφάσισα να μιμηθώ αυτόν τον τρόπο ζωής προσθέτοντας και το δικό μου πάντα στίγμα.

Έχω να πω και να μιλήσω για τόσα πολλά. Το ξέρω. Παρόλα αυτά πρέπει να έχω και την κατάλληλη διάθεση για να το κάνω. Ξέρεις όταν γράφω το κάνω γιατί έχω ανάγκη,επειδή με φωνάζει για να γράψω!

Το αγαπώ αυτό το μέρος!! Εδώ τα πράγματα που γράφω τα βλέπουν μόνο άτομα που ενδιαφέρονται ..και όχι άσχετοι που θα λένε μπούρδες εις βάρος μου χωρίς να με ξέρουν. Τώρα αν κάποιος θα το κάνει μάλλον του αρέσει να σπαταλά ασκόπως τον χρόνο του. Τι να πω!
>
Λοιπόν λοιπόν! Μου αρέσει πολύ το φόντο του blog μου! Τζέο σ' ευχαριστώ για την βοήθεια της επιλογής! xD

Αυτά προς το παρόν..Ανυπομονώ να μου έρθει η όρεξη να αρχίσω τις φιλοσοφίες μου :-)

Καλώς ήρθες στον δικό μου κόσμο :)






1 σχόλιο:

  1. Μπράβο για το blog σου. Απο τα ωραιότερα που έχω διαβάσει και μου τράβηξε την προσοχή κάθε post σου... Μου θυμίζει πάνω κάτω το δικό μου ιστολόγιο, σκέψεις και μόνο αυτό..Απλά και όμορφα

    Take Care

    ΑπάντησηΔιαγραφή